Вижницький відділ УДМС у Чернівецькій області інформує
«Громадське опитування» дозволяє покращити роботу міграційної служби
Для працівників міграційної служби важливо отримувати зворотній зв’язок від відвідувачів щодо якості надання адміністративних послуг. Це дозволяє краще бачити можливі проблеми в роботі структурних та територіальних підрозділів та оперативно їх усувати.
Щоби покращити роботу Управління ДМС у Чернівецькій області, кожен відвідувач може взяти участь у громадському опитуванні та висловити свою думку щодо рівня сервісу у конкретному територіальному підрозділі.
Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, на електронний сервіс «Громадське опитування» та залишити свій відгук.
Наразі для всіх територіальних підрозділів Управління ДМС у Чернівецькій області розроблено індивідуальні QR-коди, що розміщені на спеціальних інформаційних листівках у адміністративних приміщеннях УДМС.
Довідково:
Протягом 9 місяців 2024 року із використанням можливостей електронних сервісів ДМС «Громадське опитування» надійшло 1506 повідомлень, у тому числі 99 відгуків про якість роботи телефонної «гарячої лінії».
Рівень задоволення населення адміністративними послугами УДМС у Чернівецькій області щодо їх якості становить 99.2% , відсоток задоволеності громадян стосовно якості роботи телефонної «Гарячої лінії» УДМС та якості обслуговування оператором телефонної «Гарячої лінії» за цей період склав 97.9%.
Управління ДМС у
Чернівецькій області