Головне управління ДПС у Чернівецькій області інформує
Головне управління ДПС у Чернівецькій області
Повідомлення для інформування громадськості
Безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від податкової отримали 5184 користувачів
У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, за три квартали 2024 року платники податків, які звернулись до сектору реєстрації користувачів ДПС Буковини отримали безкоштовно 5184 «електронних підписів».
У податковій службі Буковини нагадують, електронні довірчі послуги у податковій службі можуть отримати усі без винятку суб’єкти господарювання, працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працівники підприємств, установ і організацій усіх форм власності та фізичні особи – громадяни.
Та акцентують, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен користувач має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.
Єдина умова для повторного формування нових сертифікатів - чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів); незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Платники податків можуть отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.
Отримання Витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
Яким чином платники ЄВ можуть отримати витяг з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування?
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що процедуру формування та надання витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр страхувальників) на запит платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) та/або застрахованих осіб визначає Порядок надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 року № 651, постановою правління Пенсійного фонду України від 21 липня 2017 року № 16-1 (далі – Порядок № 651).
Пунктом 1 розд. ІІ Порядку № 651 визначено, що запит про отримання витягу з реєстру страхувальників подається за формою № 1-ЗРС (додаток 1 до Порядку № 651) одним із таких способів:
особисто платником ЄВ та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу Державної податкової служби України (далі – контролюючий орган) за основним місцем обліку платника ЄВ або до іншого контролюючого органу;
надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника ЄВ або до іншого контролюючого органу;
в електронній формі засобами електронного зв’язку.
Платники ЄВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Застраховані особи можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково має бути підписаний заявником із зазначенням дати.
За запитом платника ЄВ та/або застрахованої особи контролюючий орган надає безоплатно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників (п. 2 розд. ІІ Порядку № 651).
Відповідно до п. 3 розд. ІІ Порядку № 651 залежно від категорії платників формується один з таких витягів:
витяг з реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу) за формою № 1-ВРС (додаток 2 до Порядку № 651);
витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за формою № 2-ВРС (додаток 3 до Порядку № 651);
витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування) за формою № 3-ВРС (додаток 4 до Порядку № 651).
Витяг діє до внесення змін до реєстру страхувальників в частині відомостей, що стосуються страхувальника, щодо якого надано запит.
Якщо за критеріями пошуку, зазначеними у запиті, в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику видається довідка з реєстру страхувальників за формою № 1-ДРС (додаток 5 до Порядку № 651) (п. 7 розд. ІІ Порядку № 651).
Згідно з п. 8 розд. ІІ Порядку № 651 витяг/довідка видається (направляється) платнику ЄВ та/або застрахованій особі у такому порядку:
у паперовому вигляді у контролюючому органі у строк, визначений п. 2 розд. ІІ Порядку № 651 витяг/довідка підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. Особа, яка отримує витяг/довідку, має пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу. У разі неотримання витягу/довідки з будь-яких причин витяг/довідка зберігається у контролюючому органі;
якщо особа подала запит в електронному вигляді, то контролюючий орган у строк, визначений п. 2 розд. ІІ Порядку № 651, надсилає витяг/довідку на адресу електронної пошти, з якої надійшов запит, з накладенням електронної печатки відповідного контролюючого органу.